.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کنگره بین‌المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی در قم پایان یافت
شمال نیوز: نخستین کنگره بین‌المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری و آیت‌الله خاتمی در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، نخستین کنگره بین المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی پس از سه روز برگزاری در استان‌های مازندران و قم سرانجام در شهر کریمه اهل‌بیت(س) با رونمایی از کتاب‌های این شخصیت به پایان رسید.

کتاب‌های علامه ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی رونمایی شد

در مراسم اختتامیه نخستین کنگره بین المللی علامه ابن‌شهرآشوب ساروی مازندرانی از کتاب‌های المناقب، متشابه القرآن؛ فقه القرآن، شعرای اهل‌بیت فی مناقب اهل‌بیت، شناسنامه مصور علمای مازندران از قاجار تا امروز، پاسخ‌های شیخ مفید به زندگی مردمان عصر خود و کتاب زندگی‌نامه 160 شهید روحانی مازندران رونمایی شد.

در مراسم رونمایی کتاب‌های فوق، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ربیع فلاح جلودار استان مازندران و پیریایی استاندار قم و دیگر مدیران حوزوی و دانشگاهی نیز حضور داشتند.

کنگره بین المللی ابن‌شهرآشوب پس از ارائه 35 مقاله از سوی محققان حوزوی و دانشگاهی از داخل و 20 ملیت خارج کشور پس از سه روز در روزهای 29 و 30 آبان و دوم آذر ماه در ساری و قم به کار خود پایان داد.

این کنگره با پیام مقام معظم رهبری و آیات عظام دیگری نظیر آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله صافی گلپایگانی و دیگر علمای برجسته جهان تشیع و سخنرانی رئیس قوه قضاییه و وزیر فرهنگ و ارشاد به‌مدت دو روز در ساری پیگیری شد.

سخنران ویژه مراسم اختتامیه این کنگره در روز سوم در دوم آذر ماه، آیت‌الله جوادی آملی مرجع تقلید جهان تشیع بودند.

در این کنگره طی سه روز بیش از 600 روحانی و استاد دانشگاه استان‌های مازندران، قم و مشهد با ارائه مقالات و حضور خود بر غنای این کنگره بین المللی افزودند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.